25/12 - 2009. Varning för rasmus

Har en svag känsla om att Rasmus Sanblom kommer vara helt sjukt odräglig i morgon. 
Måste höja ett varninges finger för hans sett att inte kunna kontrollera sig i sällskap med alkohol.
Rasmus känns igen med en kanna i ena handen, fylld till toppen med sprit, han avslutar nämligen alltid med spriten i sina redbullvodka kannor. Han är ingen rookie längre när det gäller denna typ av drink.
Han lägger ned hela limefrukter, gärna lite omogna också. Han ses aldrig röra om i sin kanna heller vilket tydligt tyder på att han snabbt får i sig mycket sprit och kinderna hans blir som på en liten påskkärring.

Jag ska inte avslöja för mycket, men jag vet att han planerat att dansa på bordet när vi slagit oss ned. Återstår att se.

Själv har jag blivit lovad att Kings Of Leon - Sex On Fire, kommer spelas när jag öppnar upp dörrarna till Rasmus och Erica i morgon. Kommer dra i gång en allsång där jag hoppas ni kan texten.

Syns på The Strip i morrn, heippa!

Kommentarer
Postat av: putte

Jag e sämst på stava, orkar inte riktigt stava rätt i efterhand heller.

2009-12-25 @ 01:00:43
URL: http://hatarallasombloggar.blogg.se/
Postat av: Ahrén

Och dig kommer man hitta i rökrummet lr på dansgolvet under disco kulan

2009-12-25 @ 01:11:32
URL: http://ahren88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0