Jag skulle inte komma in....

Ska dra en kort storry: Stod i kön till Stanleys då vakten kommer fram och frågar, ''Varför har du ingen huvudbonad på dig för?'' Jag sa att jag växt upp med att jag tar av mig det när jag är inomhus. Då blev han fly förbannad och sa ''stick härifrån''
Och inte tala om alla Stanleys ORGINAL. Var på Bolaget i dag med syrran och köpte lite inför Juldagen. Då kommer det in 3st killar och jag säger till syrran, Där har du riktiga Stanleys orginal. Hon tittar snabbt över axeln genom ögonvrån ser hon va jag ser och skrattar. Vad det är som gör dem till de vill jag inte uttala mig om för då blir det personligt. Men det jag undrar är lite om dem känner det på sig som vi gör om dem.
På med kepsen och du kommer in!.


Kommentarer
Postat av: S. Ahrén

Storrys är inte alltid sanna, en sådan märker vi ju att vi har här.. :P

men du har rätt, Stanleys-drägg känner man igen. :P

2009-12-24 @ 01:23:31
URL: http://ahren88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0