Det är inte bloggarna jag hatar...


Grejjen är den att jag hatar inte folk som bloggar för
det gör jag ju fan själv i skrivande stund. Det är det
att jag äcklas av alla människor som ska länka om sina
fula bloggar överallt. 
Min blogg kommer inte vara den mest uppdaterade blogg
här ute på nätet. Men jag ska försöka skriva om saker
som intreserar dem allra flesta. Ämnen som intresserar
många måste ju vara saker och ting man hatar, dem som
inte hatar det kommer ju kanske älska det. Och det är
till dem jag vill nå ut till. Att göra er alla sura och arga.

Mina inlägg här på bloggen ska inte vara nåra långa vidriga
uppsatser som man inte ens orkar läsa. Dem ska inte heller
vara allt för korta. Men med få ord ska jag allt kunna iritera
 många därute. Bara ett ex med stavfel, oj vad ni kommer få
klaga över alla mina stavfel. dels pga jag skriver inte så fort
 som jag tror jag kan som leder till helt sjuka felstavningar.
men det får ni leva med. 'dätts itt''


Kommentarer
Postat av: robinsson putte

Stavningsfel och liknande får ni leva med

2009-11-29 @ 23:18:17
Postat av: Korven

haha du hatar mig ngt så fruktansvärt, det kan jag lova dig!

2009-12-16 @ 21:52:30
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0