Once upon a time.....Jacob 'jackan' Rosengren

Han kallas jackan och kommer ursprungligen från ett oplanerat ligg där morsan inte ville men farsan betalde med ett paket ostbågar. Ja ni hör ju själva. Han är från Hölö och föddes 1986. En tung uppväxt ala arbete ger frihet.

Sen en dag kom han att flytta till Rosenlund. Ska man berätta om honom så ni förstår hur/att han faktiskt är en riktigt skön kille så måste jag tyvärr sluta lika snabbt som jag börjat. Han är nämligen en person man måste komma in på livet på. Han gömmer sig bredvid rökrummet på krogen. Han ligger längst ned under alla bollar i bollhavet. Han tror alltid att han har en egen kö på Mc Donalds.  En sån där person som ingen ser, ingen hör. Bara hört talas om. Aha jackan, jo men han ’’vet’’ jag vem de är.
 

Seriöst, vadå Jackan liksom? Vem kallar sig själv för de ?

Jackan som han kallas (HAHA) började köra moppe när vi andra började övningsköra.

Jackan tycker Nintendo 8bit inte är roligt för han har inte kommit till stadiet som för första gången vi kände när vi spela som barn.

Jackan vill sjunga i ett band, men vågar inte ta i när han sjunger Lips/singstar.

Jackan är med i Guinness rekordbok på tre olika håll.

Han har slagit siffran 6, 11 gånger i rad.

Han har lyckats svälja och trycka ut en hel Dennis hotdog.

Han har startat om sin dator  3timmar i streck utan att använda musen.

 

Om ni inte stött på honom så kommer här ett par raggnings repliker han lyckats köra med. Då ska inte ordet lyckats tas fel utan i denna mening menas det med vad han sagt inte va han lyckats få =)

#Du vet va man säger om killar med stora fötter va ;)

#Tjena bullen, står du här och jäser.

#Skulle du vilja smaka på min sovlaki?

#Sitt i mitt knä gumman så får du sitta högt

#Den är liten men luktar som en stor

#Får jag vara din plusmeny ikväll?

#Får man sova hos dig i natt? Har inte fått nån hemnyckel av mamma.

 

Sen saker han testat på krogen:

#Han la sin hemmanyckel i drinken han bjöd en tjej på, och när hon kom ned till botten och frågade varför de låg en nyckel där svara han, Det är nyckeln till min tvättstuga. Kom nu!

#Han köpte 3st roser av idioterna som förr gick runt och sålde, för han trodde att tjejerna skulle tro att han va populär då.

 

Det är inte så att jag vill pratat illa om honom, han är faktist grymt skön kille. En svartsjuk drickande öl kille med många tankar i luften.

Han älskar mysiga hemma kvällar och långa sommarpromenader och är öppen för förslag. Han är singel och söker ligg men ingen kärlek. Känner du dig träffad så hör inte av dig för han blir oftare kär än jag byter underkläder.

Men jag älskar dig ändå Jacob Rosengren @ facebook


Kommentarer
Postat av: Lisa

Killen på bilden är fan söt

2010-04-14 @ 18:14:14
Postat av: Lisa

Oj, de va reklambilden jag menade. Sorry

2010-04-14 @ 18:14:46
Postat av: sofie

Har han snott dom raggningsreplikerna av dig? Det är ju alltid dom du kör med

2010-04-14 @ 18:59:05
URL: http://ahren88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0