Oh, but he's back, He's the man behind the 'bogg'

Hur svårt kan det vara ? alla ni äckliga snusare där ute. Varför är det så svårt att lägga era äckliga snus i papperskorgen för? Ni lägger era använda ’’prillor’’ överallt. Det är så sjukt äckligt och lukten av snus avskyr jag verkligen.

   Sen detta med att ni är dummare än rökare. En rökare har alltid koll på vart dens paket är. Men ni snusare frågar fan alltid vart ni lagt eran snusdosa. Och påstår alltid att ni alltid tar undan gamla ’’prillor’’ men ni är lika äckliga allihop. Skulle jag vara snustillverkare skulle jag göra så snusen smälter bort i munnen så detta äckliga problem stryks bort.

 

Men nu till ämnet, kände bara att jag behövde säga de där.

Jag tänkte jag skulle rangordna barnprogrammen man växt upp med, men hur svårt skulle inte det vara. Hur vet man om  ( Djurgården och Ko-Bo ) är bättre än Pippi Långstrump.  Så jag bestämde mig istället för att visa lite barnprogram som jag minns mycket väl. Det ska vara tecknat med få undantag. Kan ju säga direkt att mina ungar i framtiden kommer då fan inte få kolla på pokemon och digemon eller va de nu heter. Så här kommer de där lite bortglömde barnprogramen som väcker så sjukt många minnen!!! Förstår att ni vill fylla ut listan, skriv en komentar bara. Hade tänkt och bara köra tecknande men de kommer falla in ett och annat av annan sort också.

 RASMUS NALLE
BO-KO (det är så han heter JA!)
DOCTOR SNUGGLES
 SKROTNISSE (inte tecknad men får ej glömmas)
DENVER THE LAST DINOSAUR 
 NALLE HAR ETT STORT BLÅTT HUS (lite nyare men roligt)
 BRÖDERNA FLUFF
 IKA I RUTAN



Kommentarer
Postat av: bloggputte är tillbaks

bloggputte är tillbaks, Roligt och se! Kommer det gå 2månader till nästa inlägg nu? Shit rolig blogg, håll den vid liv

2010-08-04 @ 12:08:03
Postat av: Gabriel Norlindh

Älskar din blogg putte

2010-08-04 @ 12:13:27
Postat av: Erco

Var skiträdd för gorillan i skrotnisse

2010-08-04 @ 16:48:29
URL: http://ercoo.blogg.se/
Postat av: putte

Du menar her.Nilsson i pippi?

2010-08-04 @ 17:13:31
URL: http://hatarallasombloggar.blogg.se/
Postat av: Skalle-pär

Är du nån sorts bög eller? ahja, efterbliven verkar du vara iaf

2011-11-03 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0