Då blev man 23

Tack alla tappra människor och tack för alla fina presenter jag fick, mycket sköna presenter. Har inte hunnit bygga ihop legosatsen men de kommer tid för den under dagen. Kylen är fyld med nedkyld alkohol och det man möts av när jag reser mig upp efter en natt på soffan är att det ser ju fan städat ut här hemma. Men såfel jag hade, tittar in genom ''pizza'' luckan och ser alla tomburkar och flaskor. Och det är just det detta blogg inlägg skulle ha handlat om. 

   Varför köper man öl i glasflaskor? De må kännas godare att dricka ur en glasflaska istället för burk. Men tänk på mig idetta läge. En lägenhet på 58.5 kvadrat fylld av fulla människor och större delen dricker enbart ur glasflaskor. Och idetta nu ska jag ställa mgi och slänga alla dessa.
Men denna gång kan jag bjuda på den men jag ska förinta glasflaskor från bolan.
   För er som undra vart jag tog vägen efter kl 01.00 så slutade min kväll i en vakts armhåla, han kommer bakifrån och tar nacksving på mig och jag fattar nada. Tari så hårt att jag var på håret att tappa luften. Kommer hem med blåmärken runt hall/nacke och märkt i ansiktet. 
Kul att höra också att vakterna låser entre dörren när deras överfalls larm piper. Vad jag vet är det tjänstefel då dem absolut inte får lämna dörren låst utan uppsikt ????? 
Jag vill bara tacka änengång för en lyckad kväll och nu är det bara 1år kvar till reprisen.
Stort tack till Jocke Steninger!


Kommentarer
Postat av: Sofie Ahrén

Låser dörren?

2010-02-07 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0