Haha swedbank!

                                         
Vad har ni för bank? Själv har jag swedbank och är riktigt nöjd. Ändå kan jag skratta åt dem som bank.
Visst, man kan ha en egen bild på bankomatkortet men hur ofta visar man sitt kort för andra? Inte förns nu i efterhand jag kommit på att det var onödigt att lägga 100kr på en egen design på mitt kort.
En av alla fördelar med swedbank är att dem har en Iphone Appl. Som gör att du kan ha ''banken'' med dig.


                                                        
Men det som gör att jag skrattar åt dem är hur dem har sitt formulär för 'lånelöfte'
Gör så att gå in på swedbank eller hemnet och kolla om ni får lånelöfte genom swedbank. Ni får inte mer en ett nej ändå så de e lungt. Det ser precis likadant ut som om du ska låna från andra banker. Man fyller i arbetsinkomst, hur många som ska låna, hur många barn osv. Men de där med barn har tydligen Swedbank lagt mer krut på. Det är tydligen viktigt för swedbank att veta villket kön det är på barnet. Vad kan de ha för betydelse av ett lån på tex 2mille till ett litet hus.
   Jo, skillanden e att det är dyrare att ha en pojke i ungdomsåren än om man har en flicka. Helt sjukt tycker jag. Men killar äter mer än tjejer och en sån sak kan tydligen påvärka om du får bo i ditt drömhus eller inte. Det pga att du har 4st söner och inte 4 st toksminkade fjortis brudar som behöver massa kläder för att vara tjejen som är med i ''innne kretsarna''

Så avslutningsvis vill jag bara säga, pinsamt swedbank. Det ska inte ha nån betydelse villket kön det är på barnen när man ska låna pengar. Att de ska kunna avgöras på det, så borde man väll inte ha råd om man hade en flicka ändå?

Kommentarer
Postat av: Sofie Ahrén

Sick

2010-02-16 @ 23:02:14
URL: http://ahren88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0