Håll er borta från idrotten era nybörjare



Jag verkligen står för detta och väntar på sköna komentarer för jag vill verkligen höra va ni tycker om mig bara för jag hatar erat så kallade utförande av eran idrott. Seriöst kolla bara damhockeyn i OS 2010. Kanada leker och och leder med 13-0. Sveriges fula äckliga pojkflickor gör 13-1 och börjar hoppa och skutta av glädje. Det är så pinsamt att man skäms när man ser det på aftonbladets play sida.
   Ett skönt ex på att damidrotten borde utplånas är när vi var typ 12år och spelade innebandy mot Rockets damlag som samma år spelade final i globen så lekte vi med dem och vann stort, äckligt stort.
Så snälla alla nya föräldrar sluta ta med era ungar till idrotshallarna ifall det är tjejer. Dem har inget i idrotten att hämta. Ingen vill se dem spela. Sveriges damkronor såg ut som ett gäng nybörjare. Kasta in 20st per lag så kanske de inte tar 5min innan nån får tag i pucken. Inte ens curling kan ni slå killar. Detta måste ju ha och göra med att ni är dumma i huvet eller liknande. Vad borde en kille kunna som är av fördel i en curlingmatch.
Jag säger det igen och det är att jag hatar dam''idrott''. Kan inte dam''idrotten'' ha ett eget sportblad och egen tid i sportnytt. Vem bryr sig om tex vem som vann i damernas högsta handbollsserie. Iof så visas aldrig några inslag om damer på sporten, enbart tabeller men det är tok för mycket.
Inte ens gymnastik kan ni gemföra er med killar. De är pinsamt!
Jag lovar att världens bästa sminkös är kille också men de va sidospår och ett hån mot tjejerna så de kan ni ta med en dl salt.



Hopas ni kan läsa detta och bara klicka er vidare i eran webläsare, släpp det bara. För det spelar ingen roll vad ni säger.  Damer har inget i idrotten att göra. Ni är totalt värdelösa i alla idrotter och ser ut som nybörjare.
Jag kan ta att ni fortsätter men jag vill att alla nya föräldrar bara tänker till. Pojkflickor e faktist inte så fina =)

Kommentarer
Postat av: Sofie Ahrén

Bara för att killar är starkare och snabbare betyder det inte att det är ointressant att titta på sport när kvinnor utför den. Tex, skidskporten, hur spännande har inte det varit!! Nej just det, du är ju helt ointresserad, kan bero på att du är en sån mansgris.

Curlingtjejerna är ju så mycket bättre och roligare att titta på än killarna, vi vinner ju hela skiten!

Och inte att glömma; visst, Svenska tjejerna suger på ishockey,men hur länge har vi utövat det?? Vi förlorade pinsamt nog med 13-1. Men det var fortfarande brudar som utklassade oss!

Och Putte, du vet att jag skulle kunna spöa dig, Any Time!! ;)

2010-02-26 @ 06:03:10
URL: http://ahren88.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Har inte du också varit nybörjare någon gång? Jo, det har vi ju alla varit, till och med proffsen inom OS. Man måste ju först få pröva på, annars kan man ju utvecklas och lära sig bli bättre :)

2010-02-26 @ 10:32:01
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Mr. 123nej

Oj, vilken tråkig inställning. Jag är själv kille men håller inte riktig med i ditt tänk. Du jobbar åt fel håll grabben. Lär dig ordet feminism även om jag själv inte utövar det så ofta..



Sluta vara så "cool" och lär dig stava. Peace.

2010-02-27 @ 04:17:52
Postat av: A

Killen har inget tänk! :P

Det här är inte ens hans tänk, förmodligen bara för att få fler läsare till hans "jättepopulära blogg" och för att grabbarna ska tycka han är otroligt häftig å kul

2010-02-27 @ 10:39:26
URL: http://duarentont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0