Basket är ingen sport

Basket är verkligen ingen sport, och nej det är ingen som bett om min åsikt men ja skriver va jag vill i min blogg. Den är ju tillför att reta uppfolk. Basket spelade man på idrotslektionerna i skolan och där borde den stanna.
Den så kallade sporten tar kål på ungdommen. Jag har inget emot basketspelare men jag har svårt för deras sätt att helt plötsligt förändras. Att gå från helkt tystlåtna idioter till 5mannatälts modet.
Jag spelade själv basket som ung och kom med i Allstar *gatjing* men det säger inte så mycket. För på uttagningen i Täljehallen så bestod större delen av en massa långväxta plugghästar som idrotsläraren skickat.
Och säga att jag istort sätt var bäst av stans alla 87or är inte något man skryter över, man mer håller tyst om att man en gång spelat.Sen finns det ju klockrena undantag av basketspelare som faktist verkar vara normala, men tyvär har ragnar lagt av så jag tror inte det finns nåra undantag.
   När svt och tv4 visar sporten på tv så kan inte jag minnas när dem visade basketligans tabell, för det finns inte tid för det. ''Basketligan hittar ni på svt.se eller på text-tv''
SLUTA köp in 2.20cm långa nördar och satsa på era juniorer så kommer även eran tabell att visas under sportnytt.
Nu kommer ni klaga på innebandy men kör på. För töntarna som spelar innebandy är faktist alltid de sämre. inte som basket där man samlar andrahands sorteringen av idrottsungdommar och skapar ett så bra lag som möjligt.
Baket,hästar,golf,tjejidrott är och kommer föralltid vara ointresant coh så är det bara!




Kommentarer
Postat av: hahaha

Så sant så sant!

2010-01-23 @ 15:41:12
Postat av: s

2010-01-24 @ 15:34:02
Postat av: Sofie . A

Japp, innebandy är MINST lika tråkigt och töntigt

2010-01-24 @ 15:35:21
URL: http://ahren88.blogg.se/
Postat av: Eija

Du är snygg!

2010-01-26 @ 11:38:17
Postat av: Jonas

Du glömde ju nämna mig jäms med Ragnar i inlägget! ;)

Men jag har ju också slutat ifos...

Hare!

2010-02-02 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0