Den höga musiken föder bakissmällan

Helt seriöst, så hatar jag folk som påstår sig inte bli bakis. Hur går det till då det är musiken som man blir bakis av. Jag har kommit fram till det faktist. För sommarhalvåret när man häller i sig som mest blir man inte spec bakis. För då tillbringar man ju kvällarna med en gitarr på en alltan någonstans. Inte en högtalre så långt ögat kan nå. Vet inte om jag kommer få med mig några i detta men jag ser det som kristendomen. De som verkligen är kristna och verkligen tror på sina fjanterier försöker inte övertala folk som Jehovas. 

Så mitt tipps, eller testa inte de förstör nog kvällen men har ni nått som kan förstöra eran kväll som kan komma fram så testa detta den gången. Ha med egen musik i lurarna, tex Marie Fredriksson - tro. Väldigt låg musik. Drick som ett törstigt illaluktande djur. Och jag lovar att det föds ingen bakissmälla varken i kropp eller själ. Stavas Själ så?

BILDEN UNDER ÄR MED I BLOGGINLÄGGET, DET ÄR ALLTSÅ INGEN JÄVLA REKLAM.


Många konstiga saker som ploppar upp, men Anja. Det är inte ens någon bra bakis tv. Att se Anja Pärsson åka ned som en kanotkula. Jag menar ett ihopp knögglat papper faller ju snabbare än ett orört a4 papper.
Hon känns annars väldigt lätt igen när det är hennes tur att åka för övrigt, de blir solförmörkelse från starten när dem filmar bakifrån, då e de hon.
Jag skulle villja att komentatorerna är mer ärliga, ''Nu kommer finlandsfärjan och det ser riktigt baktungt ut''

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du med dina konstiga idéer, skyll på musiken! Du tål inte sprit, du borde hålla dig till blandsaften

2010-01-30 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0