Till en helt sjukt skön kille.

Kunde du inte bara åka bort över en helg? varför ska du vara borta så länge? När kommer du hem? jag har massa frågor som jag inte kan få svar på. Jag unnar dig verkligen denna tid du får för dig själv uppe i Lofsdalen. Men du lämnar en stor lucka i min vardag. Vi har knappt gjort något på skillda håll senaste året, första dagarna nu utan dig är som jag inte förstått hur länge du ska va borta. De tunga dagarna kommer bytas ut mot tunga veckor och kankse helt sjukt långa månader. En tid framöver i oviss om hur länga vi ska va ifrån varandra.
     Till alla som inte vet vem jag pratar om känner nog varken mig eller han. När folk börjar fråga vad vi ska göra och inte nån av oss längre märker man att vi kanse hänger ihop för mycket. Sommaren 2009 tog vi verkligen till högre höjder. Den är en sommar som jag länge kommer minnas. Va vi gjorde kan vi lämna åt sidan men fan va kul vi hade.  Att bara tänka på sommaren 2010 får en att tänka att går 2009 års sommar att slå?
   Simma lungt nu mennan så kommer jag upp, redan börjat planera att komma upp!


2009 års jävla SOMMAR

Kommentarer
Postat av: Pontus

haha :)

2010-01-15 @ 00:17:24
Postat av: Sofie . A

Ja, åk upp med dig och kolla solnedgången med Pontus, precis som ni pratat om så mycket.

2010-01-15 @ 00:29:01
URL: http://ahren88.blogg.se/
Postat av: putte

Yes, de kommer vi göra

2010-01-15 @ 01:18:12
URL: http://hatarallasombloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0