CaféBuffé || AlkoCafé || Midsommar misstagen


Har en skön affärsidé som jag överlåter till någon av er håriga gubbar som redan har ett cafe. Hela iden bygger på att man får äta hur mycket man vill. Och dricka hur mycket man vill. Allt ska ingå till ett pris på 100kr. Folk kommer strömma in och tro sig kunna äta massor. Ingen orkar ändå äta för 100kr om inte det är en riktig jävla Thoris. Men sånt kommer gå jämnt ut i slutändan ändå. Ett sätt att locka folket är att det ingår en bakelse vid hemfärd i påse. Och det ska vara max antal saker på fatet per gång på 2st godsaker. Detta gör att inte man ska kunna tro sig äta massor och slänga skiten sen.


Min andra ide ska vara Alkocafe, hur svårt ska det vara att lägga in en pyttipanna på menyn så man kan servera alkohol. En semla och ett glas Baileys eller dylikt. Kanske inte bästa blandningen. Men herregud tänk som M.Hellsing. Pizza är gott glass är gott. Då funkar det ihop. Då ska det inte misstolkas att alkoholen ska gå under buffen utan de borde finnas att kunna beställa in nått godare än er äckliga Cafe'


Sen över till er alla Midsommarknull. Är en inte allt för inloggad person på facebook men när jag loggar in dessa tider och ser att det strömmar med folk som fyller år nu och kan räkna 9månader tillbaks så inser jag att ni har blivit gjorda på självaste midsommar. Att det krävs en massa sill för att det ska smaka likadant för er far på er mor. Och att mor eran måste ha massa nubbar för att dra av sig visar ju hur mycket eftertraktade ni var i eran familj. 

  
Såhär såg de ut timmarna före ni blev tillgjorda era små äckliga ungar. Er mors hand.

  
Här har ni er fars intag för att gå med på att de ska kännas okej att göra de
trevligt för mor eran.



Heipppppppa
Ha så roligt me felstavningarna för jag rättar inte till stavfel


Kommentarer
Postat av: HAHAHA

Så klockrent, äntligen är bloggandet tillbaks!

Jag känner på mig att tjejer kommer säga nått i stilen: Så du har bara vart nere på fisktjejer. men jag håller med dig aala. Alla killar vet hur de där är.

2010-03-21 @ 14:22:58
Postat av: Beundraren av denna blogg

haha. mera mera!

2010-03-21 @ 14:23:57
Postat av: Sofie

Ok, fattade inte riktigt din alkoholcafé idé? Ska man få dricka hur mycket man vill,eller? Eller en helt vanlig bar låter de som annars? :P Mer detaljer?

2010-03-21 @ 22:56:23
Postat av: komigen nu iddi

skriv mer, håll oss uppdaterade genom din blogg. den är bra men något långsam

2010-03-22 @ 17:37:11
Postat av: Din blog suger

lägg ner

2010-03-23 @ 21:47:10
Postat av: putte

trevligt o se att du e inne och läser den stup i kvarten trots att den suger

2010-03-24 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0