Bloggaren är tillbaka, men något snällare än tidigare!

Brukar ofta få höra att jag hänger ut människor här på bloggen. Och de är ju det som är meningen. Tycker inte om att dela med mig om vad jag själv gör om dagarna och tar bilder på frukosten och andra tråkigheter. Det ska vara kul och läsa och det som kommer här är ju rätt sköna kommentarer dumma vänner har sagt nu under en kortare tid. Vad jag sagt och gjort får ni ta upp i eran blogg. Enligt min mening kläcker inte jag ut mig så korkade svängar på meningar att dem inte skulle platsa här =)

 

Pontus.

#Hur många sovrum är det i en lägenhet som ''heter'' 2a?

#Hur många mil är 54km?

#Putte ska du ha nått, jag bjuder (detta när vi står i garderoben på 550)

#Jag ringer Pontus och han ska va tuff o svara coolt och presenterar sig som Fleksnes.

 

Rasmus:

#Man vet ju hur mycket man kan dricka dagen innan och ändå spela match dan efteråt.

(Rasmus dricker den helgen och ringer och säger att han e för bakis för att spela)

#Min tröja tål inte vatten

 

Jedbring:

#shiit glömde växelpengarna

(varpå han lägger i backen och backar i drivin kön och krockar)

 

Niklas.S:

#Skulle orientering fått synas i tv hade de blivit en stor sport

 

Jacob.R:

#Vad kostar en femkroners glass?

(detta sa han i kön på donken)

 

Ida:

Vi var i sälen och på väg till bilen efter vi vart och åkt skidor

och pratar om vart vi parkerat bilen då Ida säger:

#Vi är ju den bilen med takbox

 

Nico:

#Så jävla varmt asså

(minus grader)
 

My / Marre:

#Vi har 105% sprit,

(Dem hade snott sprit av Staffans alla flaskor och plussat på alla % och trodde dem hade 105% sprit. Hur gamla vi var lämnar vi åt sidan)

 

Brante:

#Bästa är när morsan vart på toa innan, då är sittsen varm och skön.

Lars:

’’Lars, ska du dricka milkshake till hamburgaren?’’ –’’ah, jag tycker inte om kolsyra’’ (vi alla vet ju att han är A-lagare)

 

Sofie:

#Dubbelt så litet

#Om man är sugen på nått gott, men ändrar sig snabbt, och inte är sugen på nått senare, har man blivit avsugen då?

#Om man tror man hör nått, hör man i höre då?


Kommentarer
Postat av: Sofie Ahrén

Ok Putte, skönt att dom saker jag "sagt" har jag aldrig ens hört NÅN säga. Om du ändå bara ska hitta på saker som jag säger kan du väll åtminstone hitta på nått bra? :P

2010-05-10 @ 20:12:01
URL: http://ahren88.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hahahaha, kul!

2010-05-12 @ 08:33:54
URL: http://disposablecamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0