Pontus ’Simba’ Wiberg.

Va fan ska man säga om denna typ av människa? En whanabee JW. Bara det att vi ser igenom det som dem inte gjorde i filmen snabba cash.

Kommer kasta ut lite uttryck som Pontus lyckats skrapa ihop under den tiden jag känt honom. Även klippt in en bild som iof
inte hör ihop med citaten men som blir mycket roligare tillsammans med en bild.

 


’’Farsan vad blir det för maaaaat?''

Lasse W: ’’Det blir det du lagar Pontus’’

 

Pontus har det väldigt jobbigt när det vankas Fredag, sms-gruppen plingar för fulla rullar, han vill så gärna vara med oss 87or och kröka. Men han vet att han liksom inte riktigt är med i gänget. ’’Önskar att jag också var 87, precis som ni. Få njuta ett par kalla bara’’

   Pontus morgon startar alltid med att han dricker en kopp smultron te och kör repeat på Thåströms låt ’Fan, Fan Fan’’ gråtandes över tjejen han verkligen kärat ned sig i. Jag ska inte nämna namn då det kommer sätta totalstop för honom på den fronten.

 

 

’’Chauffören, Chauffören jag tjänar fett bra’’

 

Pontus  ’Simba’ Wiberg. Ni som inte känner Pontus så bra vet kanske inte varför han kallas simba. Jag tänkte väldigt länge över detta om jag skulle berätta, men ett kärt barn har många namn och vist fan ska jag berätta.

Som kille, du kör bakifrån, kommer på ryggen och skriver ett stort S med pekfingret som du skulle döpa ’simba’ Namnet ska liksom dras ut på, i stilen med ’’Ssssssiiiiimmmmbaaaaa’

 


’’Ser inte jag ut som Kinnaman?

 

För alla er tjejer i Hölö så har Pontus varit kär i alla utom 3st tjejer i hela Hölö. Då räknar jag inte med er snorungar som är födda på 90-talet utan lite mer mognare tjejer.

Dem 3st han inte var kär i var: Tanja på grillen för hon tog hans oskuld. Bakom busskuren närmast motorvägen. Trine palmer för hon misshandlade honom i skolan. Och Elin Manfredsson för han var totalt såld i henne.



 

’’ Solen är det varmaste stället på hela jorden’’

 


Putte: ’’Pontus, i vilken världsdel ligger Madagaskar?’’

Pontus: ’’Australien va?’’

Putte: ’’haha nää det gör det inte, idiot!’’

Pontus: ’’Käften, jag är inte så jävla bra på grammatik’’

Putte: ’HAHAHA!

 

Som vanligt måste jag avsluta blogginlägget med att raderna ska läsas med viss ironi. Detta för att Simba kommer bli så jävla arg på mig. Men detta är alltså nått jag bara skriver här nere men egentligen är det mesta sant faktist.

   Det kommer dröja länge innan nästa blogginlägg kommer!

(felstavningarna får ni leva med. Jag skriver bara på, och orkar inte rätta till stavfelen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0