Mobbade barn med automatvapen

Friends, va fan var friends för hjälp för mobbade barn i skolan. Jag såg friends som en pause om dagarna för dem igentligen mobbade barnen. Alla mobbade fula ungar satt i en grupp tillsamans och diskuterade om hur dem skulle stoppa mobbing. Om jag har någon läsare som var med i friends, kan inte ni berätta för mig vad som sas på dessa möten. Kom ni fram till att mobbade barnen behöve hjälp? Att vara med i freieds under skolgången måste varit väldigt bra för dem. Men jag tror jag såg igenom ''täckmanteln'' dem verkligen mobbade barnen var dem som var med i freinds i skolan. Jag tycker rektorerna ute i skolerna borde se över sina fula elever och välja ut sin friends grupp istället för att få välja in sig själva. Kanske är det här problemet ligger. Skolorna säger att dem lägger ned flera timmar i veckan för att stoppa mobbningen. Men tyvär stoppar inte mobbade barn mobbing. Snarare är det tystlåtna människor som inte säger något om detta när dem är hemma. Föräldrar tror att deras barn har det bra i skolan om dagarna. Så alla rektorer där ute, ta tag i problemet för ni är skolans ansikte utåt. Jag har växt upp i en skola där mobbing förekom där ingen lärare brydde sig. Vi hade två ''lärare'' på skolan som inte var som alla andra. Monica och Lizz. Två personer som såg det andra lärare inte såg. Rektorer där ute, försök er att sätta er in hur endel människor mår under skolgången. Att ha lärare ute på rasterna och kalla dem för rastvakter. Lärarna gjorde inte ett piss under min skolgång. Ni la för mycket tid åt gruppen som skulle hjälpa mobbade barn. Tyvär så var inte dessa människor dem rätta. Folk som fortfarande sitter vid skolbänken och läser detta, försök lyfta detta för det är inte mobbade barn som stoppar mobbing!!! Tack för mig. (stavfel som bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0