En titt in till bloggarens place

Mitt hem, mitt kära hem. Jag tänkte idag kasta upp lite bilder på mitt boende. Då jag förstått att många av er som följer min blogg inte vet riktigt hur jag har det på dagarna.

Jag har knappt rinnande vatten ur kranen. När det är starka vindar ute blåser det in och drar kallt. Balkongen går inte riktigt att lita på. Varmvattnet fungerar inte riktigt i duschen. Sängen får knappt plats bredvid soffan. Min gamla tjock tv saknar fjärkontroll. Gardiner har aldrig setat uppe. Så här kommer lite bilder hur jag bor!
 
  
  
 
  
  


Eller så har ag det exakt som bilderna visar. Många säger att det ser ut som att en tjej som bor här. Det är bara jag som bor här, jag har en underbar flickvän men hon bor i Tumba och jag bor själv just nu i Södertälje.
Jag har alltså inrett lägenheten efter egen smak.
Nu har ni fått en liten titt hur jag bor. Så nu förstår ni villket helvette jag har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0