Håll era tragiska statusar för er själva

Många har tjatat om att jag måste fortsätta blogg. Men måste tyvär säga att jag har tröttnat på att sitta och hänga ut folk på bloggen, man får ju tillbaks tillslut =)
Men nått som jag varit sugen på länge är att ta folks dystra tragiska statusuppdateringar. Snälla håll det för er själva. För vi bryr oss inte ändå.

Cristoffer Godenius hade sjukt äckligt bögiga statusar förut. Jag var så jävla sugen på att komentera dem men jag fick hålla fingrarna i styr. Man ska ju inte sparka på dem som redan ligger ned. Hans statusar var:

''Jag fåpr inte ihop mitt pussel, viktigaste pusselbiten är borta''
Putte: börja med hörnen och ramen runt, det brukar jag göra.

''Jag vet inte hur det ska sluta, det är som att det saknas kapitel i min bok som gör att jag inte förstår allt''
Putte: På baksidan står det mesta, där kan man läsa sig till handlingen.

Eller Samuel Torgrimssons alla statusar... här har ni typ 10st exempel.
Så jävla oärliga... varför inte bara vara ärlig, vad tjänar ni på det?
Karma säger jag bara, hoppas den kommer till er med!
Många falska personer finns det där ute.
Helt otroligt, man blir påmind hela tiden.
Vad händer? Jag måste vara dum i huvet eller bara allmänt störd.
Skulle kunna strypa idioten.
Jävla idioter det finns!
Försöker, men finns tydligen idioter till allt...
Tack för allt som gjorts....
Ibland önskar jag att jag kunde resa bakåt i tiden.
Tjock, tjock, tjock, jag är tjock dags att börja träna och gå ner i vikt!

Lägger inte upp någon bild för det kommer väl inte direkt underlätta hans vardag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0