Det börjar äntligen kännas

Att se tillbaka på gamla bilder får en att må både bra och dåligt. Att behöva gå så långt som det gick. Det var inte extremt men det blev ett par kg för mycket där. Men en glädje som uppstår samtidigt som visar att vi alla kan, man ska bara ge sig fan på att gå ned. Bilden visar Nu och Då, En vikt minskning på 20kg och jag känner mig långt ifrån klar. Jag har 7kg kvar till mitt mål och efter det är tanken att det ska börja byggas på denna trötta kropp. Tack Sofie för att du varit en otrolig morot i detta!!!! Inlägget är dels för mig och för er som läser och är i samma sits som jag varit... kan jag som älskar godis så kan fan DU också!

Kommentarer
Postat av: Marie-Helen

Bra jobbat!! Har du tränat och ätit bra? Eller finns det något mirakelpiller man går ner 20 kg av hehe :P ( Hoppas på det sistnämnda) ;)

2012-12-05 @ 20:26:05
URL: http://mariehelen.blogg.se
Postat av: putte

Tack Marre, bästa för mig har varit att undvika umgås med Pontus. Han vill som bekant besöka donken vid midnatt helg som vardag :)

2012-12-06 @ 08:44:05
Postat av: Cicci

Härligt jobbat Putte! Keep it up! :)

2012-12-06 @ 17:17:09
URL: http://blueorange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0